Kulinarny kącik, a potem?
Emisja programu w stacji TVN przyniosła złotowskiej restauracji zainteresowanie klientów. W pierwszych dniach po programie, załoga nie nadążała z obsługą gości i część z nich nawet nie dostała się do środka lokalu. Co ciekawe, po miesiącu od rewolucji, oblężenie Cechowego Baru nie zmniejsza się, a popularność Mikołaja nadal rośnie. Nic dziwnego, że TVN ponownie zainteresował się bohaterem swojego programu. Stacja Magdy Gessler dostrzegła w nim potencjał i zamierza go wypromować.
Pierwszym krokiem jest zaproszenie młodego właściciela do kulinarnego kącika w "Dzień Dobry TVN". Chamarczuk będzie miał okazję pochwalić się swoim talentem do gotowania, choć w "Kuchennych Rewolucjach" jedynie przyglądał się pichcącym pracownikom i znacznie bardziej interesowało go zarządzanie restauracyjnym biznesem. Jeśli jego występ w porannym programie okaże się sukcesem, niewykluczone, że Mikołaj otrzyma kolejne propozycje. "Ugotowani", a może "Top Model"?
Jakiejkolwiek oferty 22-latek by nie przyjął, fanki będą zachwycone. Niepokoi jedynie fakt, jak łatwo stać się w dzisiejszych czasach gwiazdą. Anonimowy mieszkaniec Złotowa w ciągu kilku chwil stał się bożyszczem nastolatek i gotującym celebrytą w TVN. To się nazywa błyskawiczna kariera.
AR/AOS