Podbiła media społecznościowe
Oprócz występu w "Azja Express", Rozenek zdecydowała się także założyć konta na portalach społecznościowych. Od niedawna fani gwiazdy mogą ją obserwować zarówno na Facebooku jak i Instagramie. To właśnie tam chwali się swoim życiem prywatnym, umieszcza zdjęcia z romantycznych wakacji z Radosławem Majdanem i pokazuje synów: Stanisława i Tadeusza, których do tej pory chroniła przed światem show-biznesu.
- Namówili mnie na to przyjaciele. Argument, który do mnie trafił, był taki, że mam szansę poprzez umieszczanie informacji o tym, co robię i jaka jestem pokazać siebie na co dzień. Spotkałam się z wieloma miłymi komentarzami po założeniu profilu. Czy zmieniłam nieco perspektywę patrzenia na mnie? W jakimś stopniu tak - tłumaczyła Rozenek w jednym z ostatnich wywiadów.
Przemyślana koncepcja gwiazdy zaczęła przynosić pożądane rezultaty. Polki zaczęły się z nią utożsamiać, a dzięki publikowaniu zdjęć ze "zwykłego szarego życia" stała się bardziej przystępna.
- Lubimy tych, których znamy. Takie jej działanie jest z pewnością zaplanowane. Często za gwiazdami stoi cichy doradca, który zdaje sobie sprawę, że jeśli ktoś nie funkcjonuje w internecie, ten nie istnieje. Im więcej jest jej w mediach, im bardziej przyciąga do nowego programu, tym staje się bardziej atrakcyjna dla reklamodawców - dodał Wojciech Szalkiewicz na łamach "Show".