(Nie)Perfekcyjna Pani Domu
W jednym z październikowych odcinków porannego programu TVN, gościem była Małgorzata Rozenek. Mimo iż gwiazda otwarcie przyznaje się do tego, że nie jada śniadań i uwielbia być na diecie, została zaproszona do studia jako ekspertka w dziedzinie przygotowywania posiłków.
Niestety, sponsorowany przez producenta znanej marki żywności kącik nie wszystkim przypadł do gustu. Perfekcyjnej Pani Domu oberwało się za promowanie proteinowych batoników i innych gotowych przekąsek dla najmłodszych. Nie trzeba być przecież dietetykiem, by wiedzieć, że przetworzone jedzenie nie jest najzdrowszą opcją, a kanapka z wafli ryżowych, oczywiście konkretnej marki, nie jest idealnym substytutem dla "nudnej kanapki z serem".
Widzowie nie mogli patrzeć na Rozenek, która z przekonaniem namawia ich do kupowania "zdrowych" batonów. Po programie nie szczędzili jej słów krytyki i wytykali brak wiedzy w temacie, w którym przez kilka minut się wypowiadała.
- Jak można promować takie śniadanie?! Tragedia! Te kobiety nie robią śniadania swoim dzieciom, tylko wkładają batony do pudelek! Tragedia! Pani Rozenek jest beznadziejna! - napisał wówczas jeden z oburzonych internautów.
Choć widzowie przywykli już do nachalnego promowania produktów, które jest zmorą dzisiejszej telewizji, nie tylko TVN, to uważamy, że wszystko powinno mieć jakieś rozsądne granice. Zgadzacie się?
AR/AOS