Bracia Hanson w 2006 roku
Ich najpopularniejszy album sprzedał się w 10 mln egzemplarzy, a sukces chłopców był tak wielki, że dzień wydania płyty "Middle of Nowhere", tj. 6 maja, władze Oklahomy ogłosiły dniem Hansonów. Letnia trasa koncertowa jeszcze bardziej podgrzała gorączkę na punkcie młodych muzyków. Powstał magazyn dla fanów grupy "MON" (nazwa pochodzi od pierwszych liter nazwy debiutanckiego albumu), film dokumentalny na ich temat oraz biografia, która została bestsellerem 1998 roku. Zimą chłopcy nagrali krążek ze świątecznymi piosenkami, a już na wiosnę kolejny album, a następnie kolejny... bo Hansonowie wydają płyty niemal regularnie co 3-4 lata. Ostatnia - "Anthem" - ukazała się w lipcu 2013 roku i jest 10 z kolei.
Idole nastolatek zmieniali się na oczach swoich fanów. Z chłopców w długich włosach i w wyciągniętych swetrach stali się prawdziwymi przystojniakami. Zmieniła się też, na bardziej dojrzałą, ich muzyka, dziś daleka od infantylnego "MMMBop". Ale dziś bracia mają o wiele więcej do powiedzenia w zakresie własnej twórczości niż na początku kariery. Od 2003 roku mają własną, niezależną wytwórnię płytową - 3CG ( akronim od ich pierwszej nazwy "3 Car Garage"), ale to nie jedyna marka Hansonów, którzy mają nawet własne piwo! Złoty trunek o przewrotnej nazwie Mmhops, powstaje w małej browarni w rodzinnej Tulsie. Co ważne, 10 proc. z jego sprzedaży jest przeznaczone na akcję oczyszczania wody w Afryce, bo działalność charytatywna Hansonów to kolejna rzecz, z której słyną.