"Minęła dwudziesta" hitem TVP Info. Oglądalność wyraźnie wzrosła

Michał Rachoń w "Minęła 20" bojkotował kilka lat temu producenta napoju za obraźliwy slogan o Powstaniu Warszawskim
Michał Rachoń w "Minęła 20" bojkotował kilka lat temu producenta napoju za obraźliwy slogan o Powstaniu Warszawskim
Źródło zdjęć: © TVP VOD

09.04.2022 14:48, aktual.: 09.04.2022 15:10

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

"Minęła dwudziesta" to pierwszy wieczorny program informacyjno-publicystyczny TVP Info, nadawany nieprzerwanie od października 2007 r. Wyniki oglądalności niezależnego od TVP ośrodka badań dowodzą, że program przyciąga znacznie więcej widzów niż w analogicznym okresie w 2021 r.

Jak donosi portal Wirtualne Media, powołując się na badania Nielsen Audience Measurement, program "Minęła dwudziesta" w okresie od 2 stycznia do 31 marca 2022 r. miał średnią oglądalność na poziomie 661 tys. osób. Audycja jest nadawana przez cały tydzień z wyjątkiem piątków od ok. godz. 20:13. Rekord oglądalności we wskazanym okresie padł 24 lutego (rozpoczęcie inwazji Rosji na Ukrainę). W tamtym dniu TVP Info wybrało 1,12 mln widzów.

Średnia oglądalność "Minęła dwudziesta" przekłada się na 4,77 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów. I jest wyraźnie wyższa niż w analogicznym okresie w roku ubiegłym. Wtedy wieczorny program TVP Info wybierało średnio 495 tys. osób, czyli aż o 166 tys. mniej niż obecnie. Ówczesny wynik dawał stacji 3,32 proc. udziału w rynku.

W programie omawiane są najważniejsze tematy dnia, często z udziałem zaproszonych polityków, ekspertów i publicystów. Obecnie "Minęła dwudziesta" prowadzą na zmianę Adrian Klarenbach, Krzysztof Ziemiec, Danuta Holecka, Michał Rachoń, Bartłomiej Graczak, Magdalena Ogórek i Ewa Bugała.

"Minęła 20" to program na żywo i czasami dochodzi na wizji do różnych kontrowersji. W 2017 r. Michał Rachoń wylał puszkę napoju energetycznego w odpowiedzi na oburzającą reklamę związaną z Powstaniem Warszawskim. Oficjalnie nie było to wezwanie do bojkotu produktów danej marki, lecz "komentarz publicystyczny".

W 2019 r. oburzenie i sprzeciw wzbudziła emisja kukiełkowej animacji Barbary Pieli, która uderzyła w WOŚP, Hannę Grokiewicz-Waltz itd. Jurek Owsiak po emisji filmiku w "Minęła 20" zapowiedział wyciągnięcie "surowych konsekwencji".

Źródło artykułu:WP Teleshow
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (223)
Zobacz także