Młynarska broni swojego projektu
Dziennikarka uważa, że jej program zbudował już swoją markę i zdobył stałe grono widzów - zgodnie zresztą z założeniami władz TVP1.
- Udawało nam się, w wyjątkowo trudnym otoczeniu konkurencji osiągnąć bardzo dobre, jak na gatunek tego typu, wyniki oglądalności. Od samego początku za cel stawialiśmy sobie wspólnie z dyrekcją anteny TVP1 stworzenie ponad milionowej, wiernej widowni, co udało się osiągnąć już w pierwszym sezonie programu. Po trzech latach emisji widzowie zaczęli przyzwyczajać się do nas - wiedząc, że dostaną nie tylko porcję informacji, ciekawy komentarz do tego, co dzieje się w kraju i na świecie, lecz także będą mogli poznać przejmujące historie ludzi, znakomite, na najwyższym artystycznym poziomie występy artystów czy też poznać odkrycia polskich naukowców - zapewniła w rozmowie z serwisem wirtualnemedia.pl.
Ostateczna decyzja o tym, jak dalszy los czeka produkcję Agaty Młynarskiej, zostanie podjęta pod koniec czerwca br.
Zobacz także: Alicja Resich-Modlińska komentuje zmiany w TVP
AR