Piotr Kraśko - TVP vs triathlon
Ciekawa sytuacja miała również miejsce w przypadku Piotra Kraśki. W 2013 roku dziennikarz, wówczas szef redakcji "Wiadomości", wystąpił w roli ambasadora zawodów triathlonowych Triathlon Gdynia 2013, którego sponsorem tytularnym jest firma produkująca odżywki proteinowe, suplementy diety i produkty pielęgnacyjne. TVP nie miała wówczas co do tego żadnych zastrzeżeń.
-_ Redaktor Piotr Kraśko przygotowując się do startu i biorąc udział w Triathlon Gdynia 2013 promuje aktywność fizyczną i zdrowy styl życia wśród Polaków. W tej sprawie ma pełne poparcie dyrekcji TVP1_ - tłumaczyła stacja, która dodała, że rola ambasadora "nie oznacza zaangażowania na rzecz sponsorów zawodów".
Sam Kraśko również nie miał wtedy sobie nic do zarzucenia.
- Biegam we własnych butach i jeżdżę na własnym rowerze. Zastrzegłem też, że mój wizerunek nie może być wykorzystywany do promocji marki, będącej sponsorem triathlonu. Chcę w ten sposób popularyzować wśród Polaków zdrowy styl życia, nie reklamuję żadnego produktu - tłumaczył.