Gry uliczne
Stacje telewizyjne coraz częściej szukają alternatywnych do dotychczasowych sposobów zainteresowania widzów daną produkcją. By urozmaicić formy promocji, reklamy zaczynają pojawiać się w miejscach dobrze znanych odbiorcom, takich jak biura czy ulice miast. Najważniejsza zasada – należy zrobić wszystko, by przyciągnąć uwagę.
W myśl tej zasady twórcy "Rodziny Soprano" postanowili w nietypowy sposób zaprezentować swój serial. Na ulice Manhattanu wyjechały taksówki, z tyłu których wystawały… ludzkie ręce. Jak wiadomo, mafia nie zna litości, a ci, którzy staną jej na drodze, kończą często w bagażniku, udając się w swoją ostatnią podróż. Atrapy dłoni przyciągały uwagę przychodniów, którzy spoglądając w stronę pojazdów, natrafiali na małe logo serialu. W mieście, którego ulicami każdego dnia przechadzają się setki tysięcy, jak nie miliony osób, taki sposób promocji wydaje się strzałem w dziesiątkę.