"Must be the music": program liderem niedzielnej ramówki
Jednym słowem ten, kto w niedzielny wieczór wybrał propozycję Polsatu, na pewno nie żałował. A z badań oglądalności wynika, że telewidzowie w ogromnej większości zdecydowali się właśnie na show Polsatu.
W pierwszej odsłonie jesiennej 4. edycji ”Must be the music”, oglądało średnio prawie 2 mln 800 tysięcy widzów. W trakcie jego nadawania stacja była liderem wieczoru w głównych grupach audytoryjnych wygrywając m.in. z emitowanym w stacji TVN ”MasterChef”.
Trudno się jednak temu dziwić, bo ”Must be the music” prezentuje zarówno bardzo dobry poziom muzyczny, jaki i rozrywkowy. Z edycji na edycję do talent-show zgłaszają się coraz lepsi wykonawcy, których oceniają naprawdę kompetentni jurorzy świetnie sprawdzający się w swojej roli.
I w tym zapewne tkwi sukces programu. Wy też czekacie na więcej?
KŻ/AOS
Poznaj lepiej Korę! * Jesteśmy też na Facebooku! Dołącz do nas!* Teleshow.pl na Facebooku