To dzięki reklamom funkcjonują media
Gospodarz programu "Dzień dobry TVN" mówi też wprost, że funkcjonowanie mediów jest możliwe w dużej mierze właśnie dzięki wpływom z reklam, a kontrakty z ich zleceniodawcami już same w sobie ograniczają dziennikarską neutralność.
- Większość dzisiejszych mediów uzależnia swoje być albo nie być od pieniędzy reklamodawców. Siłą rzeczy dokonują więc selekcji tego, o czym i jak należy mówić oraz pisać, żeby nie podpiłować gałęzi, na której siedzą - stwierdza.
Ma rację?
KŻ/AOS
Alfabet polskiego szołbiznesu * Jesteśmy też na Facebooku! Dołącz do nas!* Teleshow.pl na Facebooku
Zobacz także:
[
Szostak niejadkiem? Tego nikt się nie spodziewał! ]( http://teleshow.pl/gid,15443786,img,15443818,kat,1024837,title,Karolina-Szostak-apetyczna-gwiazda-kiedys-byla-niejadkiem,galeria.html )
[
Jej twarz ewoluowała! Tori Spelling jak kameleon! ]( http://teleshow.pl/gid,14494181,img,14494231,kat,1024839,title,Tori-Spelling-Jej-twarz-ewoluuje,galeria.html )