TVP tonie... w długach
Choć Kurski zaprzecza, spada oglądalność wszystkich kanałów TVP. W porównaniu z pierwszym półroczem 2016 r., w tym roku udziały Jedynki w oglądalności spadły z 11,61 proc. do 10,14 proc. Udziały Dwójki zmniejszyły się z 8,45 proc. do 7,84 proc.
Telewizja Polska liczyła na KFPP w Opolu. Jednak przyzwoitą oglądalnością cieszył się jedynie koncert Maryli Rodowicz, który zobaczyło 3,5 mln osób. Występ Jana Pietrzaka zgromadził przed telewizorami tylko 900 tys. widzów.
Te wyniki przekładają się na spadek cen reklam. W ciągu zaledwie roku cena spotów przy niedzielnych "Wiadomościach" spadła niemal o połowę. Według serwisu wirtualnemedia.pl, "Wiadomości" w porównaniu z lipcem 2016 r. straciły 417 tys. widzów.