Świat według Kiepskich
O tym, że siła serialowej reklamy może być spora, polscy twórcy przekonali się ładnych kilka lat temu - przypomina "Dziennik".
Gdy w Polsce rekordy popularności zaczął bić sitcom Polsatu "Świat według Kiepskich", mały browar Sulimar z Piotrkowa Trybunalskiego postanowił skorzystać z darmowego publicity i wypuścił na rynek piwo Mocny Full - ulubiony napój Ferdynanda Kiepskiego. Jednak producent serialu nie zdecydował się na poparcie tego projektu i piwo zniknęło ze sklepów.
Zobacz także:
[
OD LOLITKI DO SEKSBOMBY, CZYLI JAK DORASTAŁA ANIA MUCHA ]( /gid,5832,img,218340,fototemat.html )
[
BRZYDULA SIĘ ROZEBRAŁA! ZOBACZCIE ZDJĘCIA! ]( /gid,5874,img,219095,fototemat.html )
[
NAJWIĘKSZE SERIALOWE OBCIACHY ROKU ]( /gid,5880,img,212495,fototemat.html )
[
SZOKUJĄCE ZAROBKI GWIAZD TVP ]( http://film.wp.pl/tyle-zarabiaja-w-tvp-6025284410012289g )