Jak seriale wysysają pieniądze z widzów...
Zmyślone produkty
None
"Coraz częściej zmyślone produkty pojawiające się w filmach, serialach czy nawet kreskówkach trafiają do jak najbardziej rzeczywistych sklepów. Taką formę promocji nazywa się odwróconym product placement. Zwykły product placement polega na umieszczaniu w fabułach serialowych czy filmowych konkretnych produktów. Odwrócony product placement zaś pokazuje towar, którego jeszcze nie ma. Kiedy okazuje się, że fani go polubili, jest wprowadzany na rynek" - tłumaczy w "Dzienniku Gazecie Prawnej" Urszula Chim, szefowa firmy marketingowej Mozaic. Jak seriale wysysają pieniądze z widzów?
Zobacz także:
[
OD LOLITKI DO SEKSBOMBY, CZYLI JAK DORASTAŁA ANIA MUCHA ]( /gid,5832,img,218340,fototemat.html )
[
BRZYDULA SIĘ ROZEBRAŁA! ZOBACZCIE ZDJĘCIA! ]( /gid,5874,img,219095,fototemat.html )
[
NAJWIĘKSZE SERIALOWE OBCIACHY ROKU ]( /gid,5880,img,212495,fototemat.html )
[
SZOKUJĄCE ZAROBKI GWIAZD TVP ]( http://film.wp.pl/tyle-zarabiaja-w-tvp-6025284410012289g )