Trwa ładowanie...

"Love Island. Wyspa Miłości" hitem wśród widzów 16-29 lat. Stacja pochwaliła się wynikami

Reality show "Love Island. Wyspa Miłości" doczekało się już dziewiątej edycji. Produkcja cieszy się, że "losy Wyspiątek widziało ponad 6 mln osób", jednocześnie widownia telewizyjna maleje z sezonu na sezon.

Zuza i Jarek wygrali 9. edycję "Love Island"Zuza i Jarek wygrali 9. edycję "Love Island"Źródło: Materiały prasowe
d3p2mg4
d3p2mg4

14 kwietnia poznaliśmy zwycięzców gorącego reality show Czwórki "Love Island. Wyspa Miłości". Od samego początku program cieszył się niesłabnąca popularnością, a pierwszy tydzień premier nowego sezonu randkowego reality show odnotował najwyższe udziały otwarcia spośród swoich dotychczasowych edycji na antenie Czwórki - czytamy w oficjalnym komunikacie Polsatu.

Przez 6 tygodni piękne singielki i przystojni single mieli szansę odnaleźć miłość i swoją drugą połowę. Pomagała im w tym bajeczna sceneria i zapierające dech widoki. Nad Islanderami czuwała jak zwykle Karolina Gilon, której obecność w Willi zwiastowała każdorazowo zmiany i niespodziewane zwroty akcji. Do finału dotarły 3 pary: Asia i Rafał, Patrycja i Robert oraz Zuza i Jarek. I to właśnie ta ostatnia para zgarnęła główną wygraną - 100 tys. zł.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Te pary ze "Ślubu od pierwszego wejrzenia" wytrwały w małżeństwie

"Love Island. Wyspa Miłości" - procenty rosną, widownia maleje

Jak informuje Polsat, dziewiąty sezon "Love Island. Wyspa miłości" zanotował wzrost oglądalności w prawie każdej grupie w stosunku do ósmej edycji programu. Średnie udziały w rynku pierwszych sześciu odcinków w grupie komercyjnej wyniosły 5,3 proc. (SHR All 16-59), a wśród wszystkich widzów – 3,8 proc. (SHR All 4+). Z tygodnia na tydzień widzów sukcesywnie przybywało, a ostatnie 6 odcinków show osiągnęły średnie udziały wśród młodych odbiorców – 10,10 proc. (SHR All 16-29). W tej ostatniej grupie widzów w paśmie emisji reality show (od poniedziałku do piątku i w niedziele o godz. 22.00) Czwórka była najchętniej oglądaną stacją w Polsce.

d3p2mg4

Wzrost oglądalności dotyczy jednak wyłącznie wartości procentowych SHR (udział w widowni telewizyjnej). Rzeczywista liczba widzów "Love Island" spada bowiem z sezonu na sezon. Dziewiąta edycja przyciągała średnio 315 tys. widzów, podczas gdy rok temu o tej samej porze reality show oglądało 472 tys. osób. Rekordową widownię miał trzeci sezon (wiosna 2021) - 761 tys.

W najnowszym odcinku podcastu "Clickbait" pochylamy się nad "Mocnym tematem" Netfliksa, załamujemy ręce nad szokującą decyzją Disney+, rzucamy okiem na "Nową konstelację" i jedziemy do Włoch z "Ripleyem". Znajdź nas na Spotify, Apple Podcasts, YouTube, w Audiotece czy Open FM. Możesz też posłuchać poniżej:

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d3p2mg4
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3p2mg4