Miała być subtelna promocja, wyszła antyreklama?
Z jednej strony kryptoreklama na blogu Lisa stała się przedmiotem zarówno kpiny i szyderstw (w sieci roi się od prześmiewczej twórczości internautów w tym temacie), a z drugiej powszechnego potępienia ze strony dziennikarskiego środowiska i medioznawców. Zwłaszcza ci ostatni podkreślali wyraźny rozdźwięk pomiędzy dziennikarską wiarygodnością a komercyjną działalnością.
Jak niedawno skomentował Eryk Mistewicz, specjalista w zakresie marketingu politycznego, tego typu działania, które podjął na swoim blogu Tomasz Lis, niszczą zaufanie do dziennikarzy i dziennikarstwa.
Poniżej prezentujemy muzyczny komentarz Szymona Majewskiego.
KŻ/AOS
Bomba, czyli alfabet polskiego szołbiznesu! * Jesteśmy też na Facebooku! Dołącz do nas!* Teleshow.pl na Facebooku
Zobacz także:
[
Szostak niejadkiem? Tego nikt się nie spodziewał! ]( http://teleshow.pl/gid,15443786,img,15443818,kat,1024837,title,Karolina-Szostak-apetyczna-gwiazda-kiedys-byla-niejadkiem,galeria.html )
[
Jej twarz ewoluowała! Tori Spelling jak kameleon! ]( http://teleshow.pl/gid,14494181,img,14494231,kat,1024839,title,Tori-Spelling-Jej-twarz-ewoluuje,galeria.html )