Rekordowy spadek dochodów z reklam
- To była dla nas katastrofa. Nie przypominam sobie tak słabego miesiąca- powiedział wirtualnymmediom Piotr Walter.
- Ponadto od dwóch-trzech lat spada udział sprzedaży spotowej na rzecz pakietowej, co jest oczywiście mniej korzystne dla nadawców. A cennikowo TVN jest drogi dla reklamodawców, więc przy niższym popycie z ich strony sporo tracimy - przyznał szef stacji.
Złe wyniki finansowe stacja tłumaczy ogólnie słabą kondycją rynku reklamowego. Przychody Grupy TVN w drugim kwartale br. wyniosły 452 mln zł i były o 8 proc. mniejsze niż w tym okresie ub.r.
Spadek zanotował też wynik finansowy spółki, która raportowała 126 mln zysku operacyjnego (spadek o 28 proc.) i 231 mln zł straty netto wobec 68 mln zł zysku rok temu. Dług netto na koniec drugiego kwartału wyniósł 2,74 mld zł.
Poradnik Dzień Dobry TVN * Jesteśmy też na Facebooku! Dołącz do nas!* Teleshow.pl na Facebooku