Miejsce 6. ''Gotowe na wszystko''
Przez osiem lat gościły w naszych domach. Wraz z nimi zrodziła się nowa telewizyjna jakość.
Serial, opowiadający o przygodach kobiet mieszkających przy Wisteria Lane, szybko stał się światowym hitem. Okazało się, że pozornie niewinne amerykańskie przedmieścia są doskonałym miejscem akcji komediowo-kryminalnej produkcji.
Twórcy "Gotowych na wszystko" postanowili wykorzystać popularność swojej serii i stworzyli wielomilionowy biznes. Bohaterki serialu doczekały się własnej linii perfum. W 2006 roku na amerykański rynek wprowadzony został zapach o nazwie "Desperate Housewives - Forbidden Fruit". Ale na tym nie koniec! Do dziś w sklepach znaleźć można m.in. gry komputerowe sygnowane twarzami ulubienic publiczności.
Producenci robili wszystko, by Desperatki jak najdłużej pojawiały się na antenie. Pomysłodawcy serii próbowali podnieść słupki oglądalności, bezsensownie uśmiercając kolejne postaci. Na nic to się zdało. Hit zszedł z anteny, a fani do dziś czują się rozczarowani sposobem, w jaki pożegnano słynne mieszkanki Wisteria Lane.