Miejsce 1 - ''Na Wspólnej''
Pierwsze miejsce w rankingu najbardziej dochodowych reklamowo seriali dekady, opublikowanym w serwisie wirtualnemedia.pl, należy do "Na Wspólnej". Produkcja TVN okazała się bezkonkurencyjna, zostawiając rywali daleko w tyle. Aż trudno w to uwierzyć, ale TVN jako jedyny zarobił 2 079 719 150 złotych.
W samym 2014 roku na konto stacji wpłynęło 164 759 015 złotych, co pozwoliło jej wówczas zająć szóste miejsce. Tak ogromny sukces serialu z pewnością nie byłby możliwy, gdyby nie fakt, że 25-minutowy odcinek nadawany w tzw. "prime time", przerywany jest sporą dawką reklam.
- Seriale, które są emitowane od wielu lat, oczywiście przodują w podsumowaniu dziesięciolecia. To one przyciągają najwyższe budżety, przy nich pokazywanych jest najwięcej spotów oraz przerw reklamowych - podsumował Michał Bakalarczyk, senior media planner w Lowe Media.