Pokonała 8 tys. konkurentek
Ubiegając się o rolę Pippi Erin musiała pokonać ponad 8 tys. konkurentek z całego świata, ponieważ castingi były prowadzone m.in. Nowym Jorku, Los Angeles, ale także Kanadzie i na Starym Kontynencie.
- Tami emanuje ciepłem. Kiedy się uśmiecha, roztacza wokół szczęście. To idealna odtwórczyni Pippi Langstrumpf - tak swój wybór uzasadnił Garrison True, kierownik castingu.
W związku z premierą filmu nastolatka wzięła udział w licznych kampaniach produktów, m.in. reklamach pasty do zębów Aqua Fresh oraz serii lalek „Tami Erin Pippi Longstocking Doll".
„Nowe przygody Pippi Langstrumpf” miały uroczyste premiery m.in. w Japonii, gdzie gościem specjalnym była wnuczka cesarza Hirohito. Z kolei premierę w Szwecji uświetniła obecność królewskiej pary i Astrid Lindgren. W samych Stanach Zjednoczonych Erin uczestniczyła w aż czternastu pokazach specjalnych.