Komisja Etyki Reklamy źle oceniła spot reklamowy
Komisja Etyki Reklamy otrzymała kilkadziesiąt skarg dotyczących jednego z telewizyjnych spotów wykorzystywanych w kampanii Media Markt prowadzonej jesienią ub.r. Reklama pokazywała, jak żona przyłapuje męża na zdradzie. Kobieta jest początkowo zrozpaczona i wściekła, ale szybko uspokaja się, kiedy tylko małżonek podsuwa jej gazetkę promocyjną Media Markt. Ma to ilustrować hasło kampanii „Nie rób sceny, liczą się ceny”.
[
]( http://www.wirtualnemedia.pl )
W tym temacie: Czy Chajzer i Cichopek żałują udziału w tej reklamie?
Zobacz także:
[
Gwiazda na wizji poszła do łóżka z ochroniarzem! ]( http://teleshow.pl/gid,13142363,img,13142390,kat,1024839,title,Kim-Kardashian-przekroczyla-kolejna-granice,galeria.html )
[
Dramat jurorki Mam talent. Straciła dziecko! ]( http://teleshow.pl/gid,13107372,img,13107433,kat,1024839,title,Dramat-jurorki-Mam-talent-Stracila-dziecko,galeria.html )
[
Gwiazdy „Słonecznego patrolu” dziś. Jak wyglądają? ]( http://teleshow.wp.pl/jak-dzis-wygladaja-gwiazdy-slonecznego-patrolu-6026603162764417g )
[
Najlepsze prostytutki w Hollywood ]( http://film.wp.pl/nierzadnice-hollywood-6025275877319297g )