Trwa ładowanie...
joanna brodzik
09-12-2010 08:44

"Miłość nad rozlewiskiem" znów bez konkurencji

"Miłość nad rozlewiskiem" znów bez konkurencjiŹródło: Kapif.pl
d2z918g
d2z918g

Serial *“Miłość nad rozlewiskiem” oglądało w niedziele w TVP 1 więcej widzów niż nadawane w tym czasie propozycje konkurencji. Produkcja miała mniej oglądających niż jej pierwsza część, ale zarobiła więcej z reklam - informuje serwis Wirtualnemedia.pl.*

Serialowe losy bohaterów “Miłości nad rozlewiskiem” w każdą niedzielę ok. 20.25 śledziło średnio 4,46 mln widzów. Co ciekawe, poprzednia część opowieści, która nosiła pt. “Dom nad rozlewiskiem”, miała nieco lepsze wyniki oglądalności. Wtedy jednak emisja serialu była trochę inaczej rozłożona w czasie.

Mimo nieznacznego spadku widowni Jedynka zachowała pozycję lidera w paśmie emisji serialu, zarówno w grupie wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej. Wpływy z reklam wyniosły blisko 19 mln zł.

Na razie nie wiadomo, co dalej stanie się z opowieścią z rozlewiskiem w tle. Prawdopodobnie zekranizowana też trzecia część cyklu Małgorzaty Kalicińskiej.

d2z918g

Zobacz także:

[

BOŻENKA Z "KLANU" JAKIEJ NIE ZNACIE! FOTO ]( http://teleshow.wp.pl/bozenka-z-klanu-jakiej-nie-znacie-6026598672548993g )
[

ONI DORASTALI NA NASZYCH OCZACH. ZOBACZCIE! ]( http://teleshow.wp.pl/dorastanie-na-telewizyjnym-ekranie-6026599915213953g )
[

TYCH ZDJĘĆ GWIAZDY WSTYDZĄ SIĘ NAJBARDZIEJ ]( http://film.wp.pl/gwiazdy-w-najbardziej-zenujacych-momentach-6025280354886273g )

d2z918g
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2z918g