Prowadzący starali się przyciągnąć widzów przed telewizory
Jak informowaliśmy ostatnio, średnia widownia “Między kuchnią a salonem” od pierwszego dnia emisji, czyli 4 października ub.r. do 19 lutego br. wyniosła 659 tys. widzów, co dało stacji 9,77 proc. udziału w grupie 4+, 11,47 proc. w 16-49 i dopiero czwarte miejsce w rynku telewizyjnym za TVP 1, Polsatem i TVP 2.
[
]( http://www.wirtualnemedia.pl )
W tym temacie: "Między kuchnią a salonem" przegrywa z programami TVP
Zobacz także:
[
Gwiazda na wizji poszła do łóżka z ochroniarzem! ]( http://teleshow.pl/gid,13142363,img,13142390,kat,1024839,title,Kim-Kardashian-przekroczyla-kolejna-granice,galeria.html )
[
Dramat jurorki Mam talent. Straciła dziecko! ]( http://teleshow.pl/gid,13107372,img,13107433,kat,1024839,title,Dramat-jurorki-Mam-talent-Stracila-dziecko,galeria.html )
[
Gwiazdy „Słonecznego patrolu” dziś. Jak wyglądają? ]( http://teleshow.wp.pl/jak-dzis-wygladaja-gwiazdy-slonecznego-patrolu-6026603162764417g )
[
Najlepsze prostytutki w Hollywood ]( http://film.wp.pl/nierzadnice-hollywood-6025275877319297g )