Podwójne standardy w TVP
W wywiadzie dla serwisu press.pl, Kapuściński mówi, że nie zna szczegółów sprawy Tomasza Lisa, jednocześnie jednak stwierdza, że reklama w internecie to nie to samo, co kampania w telewizji, w którą zaangażowała się Rogalska.
Choć trudno spierać się z faktem, że zasięg oddziaływania obydwu reklam z udziałem Lisa i Rogalskiej jest nieporównywalny, to trzeba przyznać, że kryptoreklama Lisa razi bardziej. Dziennikarz bowiem pod pretekstem promocji szlachetnej inicjatywy wypromował konkretne marki. I nie tylko nie uprzedził o tym władz TVP, ale też co gorsza, uznał, że mało bystrzy odbiorcy nie zauważą tej manipulacji.
KŻ/AOS
Metody manipulacji XXI wieku! * Jesteśmy też na Facebooku! Dołącz do nas!* Teleshow.pl na Facebooku
Zobacz także:
[
Szostak niejadkiem? Tego nikt się nie spodziewał! ]( http://teleshow.pl/gid,15443786,img,15443818,kat,1024837,title,Karolina-Szostak-apetyczna-gwiazda-kiedys-byla-niejadkiem,galeria.html )
[
Jej twarz ewoluowała! Tori Spelling jak kameleon! ]( http://teleshow.pl/gid,14494181,img,14494231,kat,1024839,title,Tori-Spelling-Jej-twarz-ewoluuje,galeria.html )