Liczby mówią same za siebie
Przypomnijmy, że premierowa seria programu o sprzątaniu, emitowana jeszcze w TVN Style, szybko okazała się telewizyjnym hitem. W kolejnym sezonie przeniesiono program na główną antenę stacji. Rozenek w swoim paśmie wygrywała z programem Tomasza Lisa, gromadząc średnio 1,2 mln widzów i gwarantując stacji 11,4 mln zł wpływu z reklam. We wrześniu rusza czwarta edycja programu, który wyraźnie nie narzeka na brak zainteresowania ze strony widzów.
Jak z szarej myszki stać się ikoną stylu! * Jesteśmy też na Facebooku! Dołącz do nas!* Teleshow.pl na Facebooku
Zobacz także:
[
Szostak niejadkiem? Tego nikt się nie spodziewał! ]( http://teleshow.pl/gid,15443786,img,15443818,kat,1024837,title,Karolina-Szostak-apetyczna-gwiazda-kiedys-byla-niejadkiem,galeria.html )
[
Jej twarz ewoluowała! Tori Spelling jak kameleon! ]( http://teleshow.pl/gid,14494181,img,14494231,kat,1024839,title,Tori-Spelling-Jej-twarz-ewoluuje,galeria.html )