Gugała o utracie wiarygodności Tomasza Lisa
- Żeby dziennikarze zachowali wiarygodność, nie mogą mieć związków z reklamami czy PR-em, to święta zasada naszego zawodu. Jeśli my, dziennikarze, mamy informować o faktach, objaśniać je i komentować, to musimy być wiarygodni, a nie będziemy, jeśli złamiemy tę zasadę. Jeśli mamy być wiarygodni, to nie możemy być uwikłani w żadne interesy, w żadne układy. Bo nikt nam nie uwierzy. Nasza wiarygodność jest bezcenna - podkreślał w rozmowie z "Gazetą Wyborczą" Jarosław Gugała.
Dziennikarz Polsatu przypomniał też, dlaczego dziennikarze nie powinni brać udziału w reklamach.
-_ Bo my jesteśmy dziennikarzami, a nie pracownikami PR. Ta zasada jest wpisana w każdy kodeks etyki dziennikarza, dziennikarze nie mają prawa brać udziału w reklamach. A biorą. Może potrzebna jest w tej sprawie debata w naszym środowisku?_
KŻ/AOS
Książka Katarzyny Dowbor już w przedsprzedaży! * Jesteśmy też na Facebooku! Dołącz do nas!* Teleshow.pl na Facebooku
Zobacz także:
[
Szostak niejadkiem? Tego nikt się nie spodziewał! ]( http://teleshow.pl/gid,15443786,img,15443818,kat,1024837,title,Karolina-Szostak-apetyczna-gwiazda-kiedys-byla-niejadkiem,galeria.html )
[
Jej twarz ewoluowała! Tori Spelling jak kameleon! ]( http://teleshow.pl/gid,14494181,img,14494231,kat,1024839,title,Tori-Spelling-Jej-twarz-ewoluuje,galeria.html )