Zachowała się jak świadomy konsument
Po raz kolejny też przypomina, czego oczekuje się po hotelu takiej klasy, jak wspomniana Dolina Charlotty.
- Cztery gwiazdki zobowiązują nie tylko do ładnych wnętrz, ale i do profesjonalnej obsługi. Zachowałam się, jak powinien zachowywać w naszym kraju i zachowuje się w Europie każdy źle obsłużony konsument. W efekcie nie tylko nie obniżono ceny za źle świadczone usługi, ale ogłoszono wszem i wobec, że próbowałam wyjechać bez płacenia - z żalem opisuje autorka "Kuchennych rewolucji", która odwołuje się we wpisie do nieprzyjemnych doświadczeń każdego z nas.
Kuchenne rewolucje. Przepisy Magdy Gessler * Jesteśmy też na Facebooku! Dołącz do nas!* Teleshow.pl na Facebooku
Zobacz także:
[
Szostak niejadkiem? Tego nikt się nie spodziewał! ]( http://teleshow.pl/gid,15443786,img,15443818,kat,1024837,title,Karolina-Szostak-apetyczna-gwiazda-kiedys-byla-niejadkiem,galeria.html )
[
Jej twarz ewoluowała! Tori Spelling jak kameleon! ]( http://teleshow.pl/gid,14494181,img,14494231,kat,1024839,title,Tori-Spelling-Jej-twarz-ewoluuje,galeria.html )