Wycieczki po mediach
Widząc, jak ogromne zyski można czerpać z popularności i urody córki, państwo Wood postanowili pójść za ciosem. Dziewczynka i jej mama to prawdziwe telewizyjne lwice, które z chęcią rozsiadały się na kanapach licznych programów telewizji śniadaniowej czy talk-show, beztrosko opowiadając o swojej życiowej pasji, jaką są konkursy urody. Ale to nie wszystko. Rodzice Eden stworzyli własne reality-show "Eden's World", w którym główną gwiazdą jest oczywiście ich córka. Nowy program miał na celu pomóc innym matkom i ich córkom zaistnieć w świetnie prosperującej branży konkursów piękności i powtórzyć sukces złotowłosej 6-latki. To oczywiście wersja oficjalna, którą jak mantrę powtarzano w mediach.
Nikt nie miał jednak wątpliwości, że telewizyjny projekt Eden to realizacja kolejnego punktu na drodze do jej wszechstronnej kariery i sposób na zainkasowanie imponującego honorarium. O pieniądzach bez zażenowania mówiła zresztą sama 6-latka, która nie pozostawiała żadnych złudzeń, co do prawdziwego celu swojego show.
- Show jest o pomaganiu innym dzieciom la, la, la, bla, bla, bla. To będzie wspaniały program. Zrobimy go, bo chcemy zarobić jeszcze więcej pieniędzy - mówiła poza kamerami. Wtedy jeszcze nie miała pojęcia, jak bardzo telewizja zniszczy jej życie i jak kapryśny bywa show-biznes.