Trwa ładowanie...

"Bitwa na głosy" podniosła widownię TVP 2

"Bitwa na głosy" podniosła widownię TVP 2Źródło: AKPA
d3tp8w1
d3tp8w1

Muzyczne show „Bitwa na głosy* ” śledziło na antenie Dwójki 3,61 mln widzów. Program dał stacji pozycję lidera rynku i o ponad milion osób podniósł jej widownię w stosunku do ub.r. Druga edycja “Bitwy” za rok.*

Średnie udziały programu w grupie 4+ wyniosły 23,63 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Dwójka była tutaj liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajął Polsat, emitujący w czasie “Bitwy” głównie show “Must be the music”, a także m.in. filmy fabularne, co dało mu 19,73 proc. udziału. Na dalszych miejscach znalazły się: TVP 1 (“Chichot losu”, filmy; 17,95 proc.) i TVN (filmy; 10,95 proc.).

(fot. AKPA)
Źródło: (fot. AKPA)

Wśród widzów w wieku od 16 do 49 lat Dwójka w paśmie “Bitwy na głosy ” osiągnęła 19,63 proc. udziału, co dało stacji drugie miejsce. Kanał w grupie komercyjnej przegrał z Polsatem, który miał 24,10 proc. udziału. Bez zmian pozostały pozycje Jedynki (15,01 proc.) i TVN (14,56 proc.).

d3tp8w1

Dane telemetryczne pokazują, że w analogicznym okresie ub.r. w paśmie show Dwójka miała 2,51 mln widzów, a jej udział wynosił 17,29 proc. w 4+ i 13,28 proc. w 16-49.

Wpływy cennikowe z reklam emitowanych przy programie wyniosły 11,24 mln złotych (dane bez rabatów). Format emitowany był co tydzień w dwóch częściach, między którymi były bloki reklamowe. „Bitwę na głosy ” najchętniej oglądały głównie kobiety, widzowie po 45. roku życia, mieszkańcy wsi, małych i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i wyższym.

(fot. AKPA)
Źródło: (fot. AKPA)

W programie rywalizowało ze sobą osiem szesnatoosobowych zespołów prowadzonych przez gwiazdy. Zwycięzcą została drużyna Piotra Kupichy, która w finale pokonała zespół Urszuli Dudziak, wygrywając 100 tys. zł na cel charytatywny. Prowadzącym show był Hubert Urbański, a za jego produkcję odpowiadała firma Mastiff Media Polska.

d3tp8w1

Dyrektor TVP 2 Rafał Rastawicki jest zadowolony z wyników oglądalności “Bitwy na głosy ”. - Program spełnił zakładane przed nim cele, znacznie poprawił wyniki Dwójki w swoim paśmie - tłumaczy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Rastawicki. - Kolejną edycję “Bitwy” planujemy pokazać wiosną przyszłego roku - dodaje.

Jak dowiedział nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl, jesienią br. TVP 2 chce umieścić w ramówce nowy talent-show oparty na holenderskim formacie “The Voice”, w którym podczas castingów jurorzy nie widzą uczestników, a jedynie słyszą ich głos. Należy on do Talpa Media Group.

Trwają właśnie poszukiwania sponsorów do formatu i negocjacje między Telewizją Polską a firmą Rochstar, który miałaby produkować polską wersję show. Na wprowadzenie “The Voice” do ramówki zgodzić się musi jeszcze zarząd TVP. Gdyby jednak nie udało się projektu przygotować na jesień, to możliwe, że już wtedy pojawi się druga edycja “Bitwy”.

d3tp8w1

[

]( http://www.wirtualnemedia.pl )

[

Wyzwolona telewizja! Ich piersi zawsze grają główną rolę ]( http://teleshow.pl/gid,13183943,img,13183977,kat,1024839,title,Ich-piersi-graja-glowna-role-w-programach-rozrywkowych,galeria.html )
[

Natasza szokuje strojem na wizji ]( http://teleshow.pl/gid,13196927,img,13196965,kat,1024837,title,Natasza-Urbanska-szokuje-strojem,galeria.html )
[

Cała prawda o Maćku z „Klanu” ]( http://teleshow.wp.pl/ile-lat-ma-macius-z-klanu-6026602789311617g )
[

Bohaterowie „I kto to mówi” 20 lat później ]( http://film.wp.pl/zobacz-jak-sie-zmienili-bohaterowie-komedii-i-kto-to-mowi-6025275548005505g )

d3tp8w1
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3tp8w1